Берое представи новите екипи на представителния отбор за сезон 2019/20.

За поредна година екипът е с уникален дизайн, изработен специално за клуба и е от немския производител на спортни стоки Uhlsport, който ще бъде партньор на клуба и през този сезон. Титулярният екип е в традиционното зелено, вторият екип е бял, а третият избор е в графит.

Берое отново се обръща към своята идентичност, към своето родно място в сърцето на Тракия. Тази година върху гърдите на играчите е вплетена стилизирана тракийска шевица от края на XIX в., чийто оригинал се съхранява във фонда на отдел „Етнография“ към Регионалния исторически музей – Стара Загора.

Като посланик на града Берое продължава да популяризира отличителните черти на Стара Загора и региона.

„Нашата фланелка е нашият символ, така както носията е един своеобразен визуален свят, който ни помага да разчетем по-добре историята си. Защото тя не е символ от миналото. Тя е в нашето настояще и бъдеще. Тя е част от ежедневието ни. Така, както е била за нашите предци”, споделят от клуба.

Оригиналната шевица, използвана като отправна точка в новия екип, е изработена на стан с вълнени конци с техниката „вадене”.  Изтъкани са различни стилизирани разноцветни геометрични елементи – ромб, квадрат, триъгълник, вплетени един в друг. Орнаментите присъстват и на трите разцветки на екипа.

Освен емблемата на клуба и на производителя, върху екипите са разположени и логата на основните рекламодатели. В тениската отново е използван и специално създадения шрифт „Заралитик“. Неповторимостта и оригиналността на шевицата е вплетена и над имената на футболистите на Берое.

От Берое благодариха за идеята на Елена Янкова – служител в РИМ-Стара Загора и запален фен на отбора.

Новите екипи ще бъдат пуснати в продажба до първия домакински двубой на тима единствено в Официалния фен магазин на клуба, който се намира на стадион „Берое“.